Skip to content

Ydelser

Vores ydelser

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu

Immigration

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu
Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil

Real Estate

Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil
Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit

IP Law

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit
Sed do eiusmod tempor olor sit amet, consectetur a dicing elit, sed zead tempor

Corporate Law

Sed do eiusmod tempor olor sit amet, consectetur a dicing elit, sed zead tempor
Selskaber

Selskaber

Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt

Civil Law

Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt
Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis

Entertainment

Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque

Wills & Estates

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque

Our Case Process

Tuod blanditiis ullam! Libero rerum, unde iste , inventore ratione pariatur

Detailed Planning

Tuod blanditiis ullam! Libero rerum, unde iste , inventore ratione pariatur
Then buod blanditiis ullam! Libero rerum, unde iste, pariaturthe phantom.

Settlement

Then buod blanditiis ullam! Libero rerum, unde iste, pariaturthe phantom.
A blanditiis ullam! Libero rerum, unde iste , inventore ratione pariatur.

Fight for Justice

A blanditiis ullam! Libero rerum, unde iste , inventore ratione pariatur.

Selskaber

Jeg kan tilbyde din virksomhed hjælp med en lang række opgaver.

Bogholderi og bogføring er et bredt område. Nogle af mine opgaver begynder med, at jeg modtager bilagsmateriale i en stor plastikpose. Andre gange er opgaven en gennemgang af den bogføring, kunden selv har foretaget.

Hvor på den skala, du vil være, bestemmer du selv. Uanset hvor du befinder dig bedst, kan jeg helt sikkert hjælpe dig.

Moms- og lønsumsopgørelse samt -angivelse. De fleste kunder vælger den løsning, at uanset hvor på ovennævnte skala, de befinder sig, så gennemgår jeg bogholderiet og opgør moms – og/eller lønsumstilsvaret. I samme forbindelse vælger nogle kunder at få en afstemt periodebalance.

Årsrapporten og årsregnskabet kan jeg selvfølgelig også hjælpe med. Såfremt selskabet har afmeldt revisionen, kan jeg tilbyde at udføre den fulde assistance til sikring af selskabet.

Jeg benytter samme revisorprogrammer som de store revisionsfirmaer og sikrer mig derigennem, at min værktøjskasse altid er fuldt opdateret. Programmerne er alle fuldt integrerede med hinanden, så jeg kan udføre arbejdet hurtigt og effektivt. Det samme gælder XBRL-indberetningen. Såfremt selskabet ikke har afmeldt revisionen, så se nærmere under punktet ”Revision”.

Skat og skattemæssige opgørelser er en stor del af mit arbejde. Jeg bruger meget tid på at holde mig opdateret, da det er yderst vigtigt for mig, at mine kunder ved, de har en kompetent rådgiver, der kan hjælpe med at træffe de rigtige skattemæssige beslutninger. I forbindelse med, at selskabet aflægger årsrapport udarbejdes en intern rapport, hvori årets skattemæssige opgørelser opstilles.

Budget til banken eller til internt brug i virksomheden kan jeg også assistere med. I tæt samarbejde med kunden opstilles forventningerne til fremtidens omsætning og tilhørende omkostninger. Herefter udarbejdes budgettet i en excel-skabelon, som kunden gerne må få, således at ”rulning” af budgettet kan foretages internt i virksomheden uden yderligere løbende omkostninger til revisor.

Lønadministration foretages primært ved hjælp af Danløn. Jeg assisterer gerne med oprettelse, opsætning og bogføring af de løbende lønudbetalinger.

Kreditor- og debitorstyring er også opgaver, som e-revi.dk kan løse. Vedrørende kreditorstyring har jeg kunder, som dagligt scanner de købsfakturaer, de har modtaget, hvorefter jeg sørger for bogføring og rettidig betaling via kundens netbank. Debitorstyring omfatter fakturering, kontrol af indbetaling, rykkerprocedurer samt telefonisk opfølgning på manglende betaling.

Revision af selskabets årsrapport falder udenfor, hvad jeg kan tilbyde at udføre. Til gengæld kan jeg tilbyde at klargøre årsrapporten med tilhørende dokumentation til selskabets revisor. Jeg har flere års erfaring i revisionsopgaver og ved derfor, hvad der skal til, for at det er nemt og hurtigt for revisor at revidere årsrapporten. Yderligere kan jeg gennem et samarbejde med et statsautoriseret revisionsfirma tilbyde en yderst fornuftig pris på revisionen.

Stiftelse af selskaber med tilhørende standarddokumenter samt registrering via webreg hjælper jeg også gerne med.

Private virksomheder

Jeg kan tilbyde din virksomhed hjælp med følgende opgaver:

Bogholderi og bogføring er et bredt område. Nogle af mine opgaver begynder med, at jeg modtager bilagsmateriale i en stor plasticpose. Andre gange er opgaven en gennemgang af den bogføring, kunden selv har foretaget.

Hvor på den skala, du vil være, bestemmer du selv. Uanset hvor du befinder dig bedst, kan jeg helt sikkert hjælpe dig.

Moms – og lønsumsopgørelse samt angivelse. De fleste kunder vælger den løsning, at uanset hvor på ovennævnte skala, de befinder sig, så gennemgår jeg bogholderiet og opgør moms – og/eller lønsumstilsvaret. I samme forbindelse vælger nogle kunder at få en afstemt periodebalance.

Årsrapporten og årsregnskabet kan jeg selvfølgelig også hjælpe med. Jeg tilbyder at udarbejde virksomhedens årsrapport samt privat formue- og indkomstopgørelse. Jeg benytter de samme revisorprogrammer som de store revisionsfirmaer og sikrer mig derigennem, at min værktøjskasse altid er fuldt opdateret. Programmerne er alle fuldt integrerede med hinanden, så arbejdet kan udføres hurtigt og effektivt.

Skat og skattemæssige opgørelser er en stor del af mit arbejde. Jeg bruger derfor også meget tid på at holde mig opdateret, da det er yderst vigtigt for mig, at mine kunder ved, de har en kompetent rådgiver, der kan hjælpe dem med at træffe de rigtige skattemæssige beslutninger. I forbindelse med at virksomheden aflægger årsrapport, udarbejdes et tilhørende specifikationshæfte, hvori de skattemæssige opgørelser opstilles, eller alternativt fremgår disse af indkomst- og formueopgørelsen, hvis kunden har valgt at få en sådan udarbejdet.

Budget til banken eller til internt brug i virksomheden kan jeg også assistere med. I tæt samarbejde med kunden opstilles forventningerne til fremtidens omsætning og tilhørende omkostninger. Herefter udarbejdes budgettet i en excel-skabelon, som kunden gerne må få, så ”rulning” af budgettet kan foretages internt i virksomheden uden yderligere løbende omkostninger til revisor.
 

Lønadministration foretages primært ved hjælp af Danløn. Jeg assisterer gerne med oprettelse, opsætning og bogføring af de løbende lønudbetalinger.

Kreditor- og debitorstyring er også opgaver, som e-revi.dk kan løse. Vedrørende kreditorstyring har jeg kunder, som dagligt scanner de købsfakturaer, de har modtaget, hvorefter jeg sørger for bogføring og rettidig betaling via kundens netbank. Debitorstyring omfatter fakturering, kontrol af indbetaling, rykkerprocedurer samt telefonisk opfølgning på manglende betaling.

Private

Til dig som privatperson kan jeg tilbyde hjælp til følgende:

Selvangivelsen kan for nogle virke uoverskuelig. Derfor tilbyder jeg hjælp til udfyldelse af selvangivelsen, herunder en gennemgang af de forhåndsoplyste tal, samt selvfølgelig en beregning af de eventuelt manglende oplysninger, som eksempelvis kan være afledt af følgende:

  1. Udlejning af fast ejendom
  2. Aktier
  3. Investeringsforeningsbeviser
  4. Forældrekøb
  5. Diæter og specielle kørselsfradrag

Listen er ikke udtømmende, men blot eksempler på områder, hvor det kan være en god idé at inddrage en professionel rådgiver.

Herudover kan jeg også hjælpe dig, hvis du for eksempel føler, at du har mistet overblikket over din økonomi. Hvis det er tilfældet, er det altid en god idé at få gennemgået dine økonomiske forhold og få opstillet et budget, der klart viser, hvad du helt nøjagtigt har af indtægter og udgifter, aktiver og passiver. De fleste bliver som regel overraskede, når det endelige budget foreligger.

Er økonomien gået helt i hårdknude, så du overvejer, hvordan du skal komme videre, kan en gældssanering eller anden kreditorordning være en løsning. Her tilbyder jeg hjælp til at komme i gang med den rigtige løsning fra starten.

Rådgivning

Jeg tilbyder rådgivning inden for følgende områder:

Skatterådgivning stiller store krav til rådgiver, da skattelovgivningen både er spændende, kompleks og i konstant udvikling. Jeg bruger derfor meget tid på at holde mig opdateret, så du altid har en kompetent rådgiver, der kan hjælpe dig med at tage de rigtige beslutninger på de rigtige tidspunkter.

Økonomisk rådgivning om, hvordan du får et godt og grundigt overblik over alle din virksomheds økonomiske facetter. Et sådant overblik kan gøre forskellen mellem succes og fiasko, og giver et solidt grundlag for videreudvikling af virksomheden. Jeg rådgiver omkring budgetlægning og budgetopfølgning, regnskabsudarbejdelse samt regnskabsanalyser.

Selskabskonstruktioner skal være velbegrundede og gennemtænkte. Dette såvel ved opstart af virksomhed, som ved ændring af eksisterende personlig virksomhed til drift i selskabsform via skattefri eller skattepligtig virksomhedsomdannelse. Jeg rådgiver omkring valget af den optimale selskabskonstruktion, ændringer af den juridiske form, eksempelvis gennem spaltning eller fusioner, samt selvfølgelig skatterådgivning i forbindelse med drift af virksomhed i selskabsform.

Generationsskifte er ofte en kompliceret proces, der kræver en del planlægning. Samtidig skal der ofte træffes nogle svære beslutninger, da et generationsskifte ikke kun handler om penge, men også omfatter medarbejdere, kunder og leverandører med videre. Jeg kan hjælpe med en tidsplan for virksomhedens overdragelse, en opgørelse af de afledte skatter og afgifter, samt konsekvensberegninger ved forskellige løsningsmuligheder. Med andre ord et godt økonomisk overblik, der giver dig et solidt grundlag for at træffe de rigtige beslutninger.

Rådgivning af kriseramte virksomheder er desværre yderst relevant i disse tider. Jeg tilbyder en grundig analyse af virksomheden, således at vi kan skabe et fornuftigt grundlag for en videre handlingsplan. Handlingsplanen kan bestå af flere tiltag, herunder løbende budgetopfølgning, grundig analyse af perioderegnskaber, forslag til rationalisering og effektivisering, forslag til driftsfinansiering eller et realistisk forslag til rekonstruktion af virksomheden. Alt sammen tiltag for at bringe virksomheden tilbage på rette kurs.

Gode relationer til bank eller anden finansieringskilde er yderst vigtig for stort set alle virksomheder i dagens Danmark. En måde at pleje de gode relationer på, er at holde banken velinformeret om virksomhedens strategi, drift og udvikling. Jeg kan tilbyde rådgivning omkring udarbejdelse af strategi- og handlingsplaner, investeringsplaner, budgetter samt øvrige værktøjer til professionel rapportering til de finansielle samarbejdspartnere.

Rådgivning af iværksættere er altid spændende. Rådgivningen omfatter valg af virksomhedsform, budgettering, skatteoptimering, regnskabsaflæggelse, lønadministration samt regler omkring moms og andre afgifter. Kort sagt alt vedrørende opstart af virksomheden og dennes løbende drift.

Mine samarbejdspartnere:

www.e-conomic.dk

www.rsmplus.dk

www.fdr.dk

www.revisorinformatik.dk

www.easyskat.dk

www.karnovgroup.dk

Ovenstående samarbejdspartnere er med til at sikre, at e-revi.dk kan leve op til sin mission og tilbyde sine kunder konkurrencedygtig assistance på et professionelt niveau.

Ring til os

Tlf: +45 25 940 370

-eller-